Home –  Nieuws – onna-onna introduceert unieke hulpdienst “Serious Assist”

onna-onna introduceert unieke hulpdienst “Serious Assist”

Den Haag, 12 juli 2012 – onna-onna, aanbieder van verzekeringen voor vrouwen, heeft vandaag de eerste verzekeringshulpdienst bij auto-ongevallen in Europa gelanceerd: onna-onna Serious Assist. De hulpdienst gaat klanten bij serieuze ongevallen ter plaatse opvangen en assisteren bij de afwikkeling. In Madurodam werd de eerste versie van de hulpauto geïntroduceerd. Over het hele land worden twintig hulpauto’s gesitueerd.

Samen met schadeherstelketen A.A.S. wordt vanaf 23 juli een landelijk opererend netwerk van hulpauto’s ingezet. Assistentie bestaat onder andere uit het opvangen van alle betrokkenen, het helpen bij het invullen van formulieren, het nemen van foto’s en het naar huis brengen van de betrokken personen.
onna-onna geeft met de service een nieuwe invulling aan dienstverlening op het moment van schade. Na een vervelend ongeval is een hulpverlener binnen 30 minuten ter plaatse aanwezig om de klant bij alle denkbare zaken te assisteren. ‘’Serious Assist” is gebaseerd op de in de Verenigde Staten reeds succesvolle praktijk van hulpverlening ter plaatse door verzekeraars.

Klant vaak in de kou na ongeval
Hoewel de impact van een ongeval vaak groot is, is de verzekeraar de grote afwezige op dit cruciale moment. Directeur Lex Orie hierover: “De bestaande dienstverlening door verzekeraars gaat niet verder dan de mogelijkheid om te bellen of een schadeformulier in te sturen. Terwijl het moment van een ongeval vaak emoties en het nodige regelwerk met zich meebrengt. Wij willen er juist dan voor de klant zijn.”
Klanten van onna-onna kunnen straks 24 uur per dag via een speciale app of telefonisch contact opnemen met de hulpdienst. Samen met de klant wordt dan bepaald of hulpverlening ter plaatse gewenst is. Vanuit één van de 20 eerstelijns locaties, of één van de 40 tweedelijns locaties wordt in een dergelijk geval hulp op pad gestuurd.

Achtergrond onna-onna
onna-onna is in 2008 geïntroduceerd als eerste aanbieder van verzekeringen, volledig gericht op vrouwen. onna-onna spreekt deze doelgroep aan door op servicegerichte wijze invulling te geven aan alles dat komt kijken bij verzekeren. Of het nu gaat om goede producteigenschappen of heldere, duidelijke voorwaarden, het doel is altijd de klant optimaal te bedienen. Sinds medio 2011 is AEGON Nederland mede eigenaar van onna-onna.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *